جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰

همه ما را تنها گذاشته اند/تغییر مالکیت باشگاه شعار پوپولیستی است

عضو هیات مدیره نفت آبادان:‌ همه ما را تنها گذاشته اند/تغییر مالکیت باشگاه شعار پوپولیستی است

نایب رئیس هیات مدیره باشگاه نفت آبادان گفت: جزو 3-2 تیم ارزان لیگ هستیم اما مسئولان شهری و استانی ما را تنها گذاشته‌اند.

روح‌الله محمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره واریز بخشی از مبلغ قرارداد اعضای تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان اظهار داشت: همانگونه که علیرضا منصوریان بارها در مصاحبه‌هایش گفته نفت آبادان یک تیم خیلی ارزان است. تیمی نیست که مانند خیلی از تیم‌های دیگر لیگ برتری هزینه‌های زیاد و چند صد میلیاردی داشته باشد. در سال‌های گذشته اصلی‌ترین منبع درآمدی‌مان بحث اسپانسرینگ از طریق منطقه آزاد اروند با مبلغ ۱۰ میلیارد تومان بود. سال گذشته مجموع هزینه‌های نفت آبادان حدودا ۲۳ میلیارد تومان شد. سایر مبالغ از طریق مصوبات شورای تامین یا راه‌های دیگر تامین شد.

* کل هزینه‌های امسال نفت آبادان حدود 50 میلیارد تومان است

وی افزود: امسال به دلیل بالا رفتن تصاعدی هزینه های جانبی باشگاه و افزایش قیمت بازیکنان به سبب تورم، کل هزینه‌های نفت به حدود ۵۰ میلیارد تومان افزایش یافته ولی منابع درآمدی همان منابع درآمد سال گذشته و البته بدون مصوبه شورای تامین استان یا شعرستان بود که با این وجود باز هم تیم ما جزو ارزان‌‌های لیگ است که قطعا در جدول هزینه‌ها جزو ۳-۲ تیم آخر لیگ قرار می‌گیرد. ابتدای فصل منطقه آزاد ۱۰ میلیارد تومان پرداخت کرد که سعی کردیم وعده خود را با این مبلغ وفا کرده و با بازیکنان و کادرفنی سال گذشته تسویه حساب کردیم.

عضو هیات مدیره باشگاه نفت آبادان توضیح داد: منتظر بودیم از روش‌های مختلف مدنظر مثل توافق نامه وزیر ورزش و وزیر نفت که طبق آن قرار بود ۱۵ میلیارد تومان به تیم‌های نفتی صنعت‌نفت و نفت مسجد سلیمان اختصاص یابد، بخشی از هزینه ها را تامین کنیم که این مبلغ با وجود اینکه دوستان می‌گویند خیلی کار را پیگیری کرده‌اند، هنوز به دست‌مان نرسیده است. البته باشگاه نفت مسجد سلیمان در ابتدای فصل این مبلغ را دریافت کرد. برای پیش‌گیری از شرایط اسفناکی که در روزهای اخیر در آبادان و باشگاه وجود دارد بحث دریافت مصوبه از شورای تامین را مطرح کردیم تا از این طریق بتوانیم ۳۰ میلیارد تومان قرض کنیم تا پس از دریافت پول خودمان این قرض را تسویه کنیم‌.

* کل مسئولان خوزستان و آبادان ما را تنها گذاشته‌اند

محمدی ادامه داد : متاسفانه با وجود پیگیری‌های زیاد و جلسات مختلفی که با استاندار، فرماندار و سایر مسئولان شهر و استان در اهواز، آبادان و تهران برگزار کردیم، به هیچ نتیجه‌ای نرسیدیم. همانگونه که منصوریان هم بارها در مصاحبه‌هایش گفت کلیه مسئولان استان خوزستان و شهر آبادان ما را تنها گذاشتند. با این وجود طبق بررسی هایی که در جلسات متعدد مدیران ارشد وزارت نفت و اعضای هیأت مدیره صورت پذیرفت  متوجه شدیم تنها باید سراغ جذب اسپانسر و مسائل تامین منبع مالی از طرق مختلف دیگر برویم. 

* درصدد هستیم هفته آینده باقی مانده 30 درصد وعده داده شده را به بازیکنان نفت بدهیم

وی توضیح داد: در نهایت روز گذشته مبلغی به حساب باشگاه واریز شد و ۱۰ درصد قراردادهای این فصل را با همین مبلغ پرداخت کردیم. درصدد هستیم در هفته آینده این پرداختی را به ۳۰ درصد برسانیم.کادر فنی و بازیکنان تیم کاملا حق دارند. هیات مدیره و مدیرعامل صنعت‌نفت  شرایط آنها را درک می‌کند و امیدواریم به قول خود برای واریز باقی‌مانده این ۳۰ درصد در هفته آینده هم عمل کنیم. البته خودم قول داده بودم کل ۳۰ درصد را در هفته آینده پرداخت کنیم اما با پیگیری هایی که شد توانستیم بخشی از مبلغ را قبل از دیدار با ذوب آهن بدهیم که خدا را شکر روسفید شدیم.

* تغییر مالکیت نفت آبادان آدرس غلط دادن به هواداران است

عضو هیات مدیره صنعت نفت آبادان درمورد وضعیت تغییر مالکیتی این باشگاه گفت: نمایندگان آبادان در مجلس در دولت قبلی نامه‌ای برای تغییر مالکیت باشگاه به وزیر نفت دادند تا مالکیت صنعت‌نفت از شرکت ملی پالایش و پخش به پالایشگاه آبادان منتقل شود. این موضوع آدرس غلط دادن به هواداران است. پالایشگاه نفت آبادان معضلات خاص خودش را دارد و در صورت واگذاری باشگاه به این مجموعه هم معضلات تیم به پالایشگاه اضافه خواهد شد. مضافا اینکه این موضوع هیچ کمکی به باشگاه صنعت‌نفت نمی‌کند.

* پالایشگاه آبادان از هرگونه هزینه‌کرد برای ورزش حرفه‌ای ممنوعیت دارد

محمدی افزود: پالایشگاه شرکت صد در صد دولتی است که مشمول تبصره ۲ ماده ۹۴ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه است. به همین دلیل از هرگونه هزینه‌کرد برای ورزش حرفه‌ای ممنوع است. تغییر اساسنامه و  تغییر مالکیت که پس از مدت‌ها دوباره در یکی دو روز اخیر توسط برخی مسئولان مطرح شده است‌ فقط آدرس غلط دادن و شعارهای پوپولیستی است. اگر پالایشگاه آبادان می‌توانست کمک کند، همین مبلغ را کمک می‌کرد اما این کار از لحاظ قانونی ممنوع است. 

* برخی آقایانی که پیدایشان نمی‌کردیم در تجمعات هواداری شرکت می‌کنند

وی ادامه داد: این بحث را مطرح می‌کنند که هیات مدیره و مدیرعامل تیم را رها کرده‌اند در حالی که اینطور نیست و جلسات متعدد با شرکت های مختلف برای حمایت مالی از باشگاه داشتیم که ان شااله بزودی بخشی از آنها به اطلاع مردم و هوادان خواهد رسید.البته پس از اظهارات اخیر منصوریان مبنی بر اینکه پولی از طریق راه‌های درآمدزایی مدنظر هیات مدیره و با حمایت مدیران ارشد وزارت نفت  تامین شده ، بار دیگر برخی مسئولانی که شش ماه است دنبال آنها هستیم تا برخی مسائل باشگاه را پیگیری کنند و آنها را پیدا نکردیم  و البته آنها نیز پیگیری مداومی در خصوص برخی از مسائل نداشتند پیدایشان شده است.

عضو هیات مدیره باشگاه نفت آبادان اضافه کرد: آنها از طرفی می‌گویند مسائل باشگاه صنعت نفت به ما ربطی ندارد و از طرفی در برخی تجمعات هواداری حضور پیدا کرده و خواستار تغییر مدیران باشگاه هستند که این همه تضاد در گفتار برای خود بنده جای سوال دارد که چطور می‌شود برای تامین بودجه اظهار می‌کنند در راستای وظایفشان نیست ولی تغییر در مدیریت را شدیدا از وظایف خود می دانند

نائیج‌پور به جمع طلایی پوشان آبادانی پیوست

نائیج‌پور به جمع طلایی پوشان آبادانی پیوست

پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

معرفی کادر فنی و مدیر تیم نفت آبادان

معرفی کادر فنی و مدیر تیم نفت آبادان

چهار شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳

کمالوند سرمربی طلایی پوشان آبادانی شد

کمالوند سرمربی طلایی پوشان آبادانی شد

چهار شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳

بختیاری‌زاده از صنعت نفت آبادان جدا شد

بختیاری‌زاده از صنعت نفت آبادان جدا شد

سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

توقف امیدهای صنعت نفت آبادان در دربی خوزستان

توقف امیدهای صنعت نفت آبادان در دربی خوزستان

پنج شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲

حامی جدید برای تیم صنعت نفت

حامی جدید برای تیم صنعت نفت

چهار شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان